veckans schema

Måndag: Börjar 11. Flinta följer med till praktiken och går markarbete i paddocken - studds, småhinder, bommar - och Bonito rids ut - klättra och bara skritta&trava.
Tisdag: Börjar 11. Ingen häst följer med så rida ut med Flinta på morgonen - bara skritt&trav och klättras + fixa stallet på morgonen, slutar 6 och har träning med Bonito klockan 8 - om han går att lasta vill säga.
Onsdag: börjar 11. Bonito följer med upp om det går att lasta han och ska ridas på backen i paddocken, fixar stallet på morgonen. Flinta har hoppträning klockan 6. Får inte glömma att nån från skolan kommer då! Inga hunters, inte prata i telefon/lyssna på musik när jag rider!Stålhätta får jag komma ihåg då.
Torsdag: Börjar 11. Ingen häst med mej och vi ska måla hinder all day long. Rider Bonito på morgonen, ridas ut och klättra och Flinta när jag kommer hem. Kondition och intervaller med båda två.
Fredag: sista praktikdagen, börjar 11. Flinta följer med upp och rider Bonito på morgonen + fixar stallet. Flinta ska ridas på backen och småstuddsa och rida på bommar men inga större hinder idag.
Lördag: längre uteritter med båda två.
Söndag: Längre uteritt med båda. Bonito åker till skolan igen.


Mina favoritkillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0