prao

Ingen skola på 2 veckor utan prao nu vecka 38 och 39. Sweet!
Skulle egentligen ha varit hos en tävlingsryttare i skåne som har försäljning, tillridning, inridning, träningar+ tävlar på helger men 1 vecka innan jag skulle åka så ringde dom och tydligen så hade dom ingen boxplats kvar så jag fick inte ta med mej nån av hästarna. Men andra ord så skulle jag ha 2 hästar att sätta igång när jag kom hem och det va jag inte allt för glad över så jag tackade nej till platsen i sista sekund och ska vara hos Lena istället. Har tränat för henne sedan jag va liten och bor ungefär 5 minuter bort med moppen så de kommer nog bli jättebra. Kommer få träffa Erika med som jag aldrig annars hinner träffa, får tid att hålla igång hästarna och kan  rida Bonito för Lena några gånger och Lena är verkligen en jättebra tränare! Kände att det löste sej rätt bra. Så jag lär ha en del tid till bloggen nu i 2 veckor när jag inte behöver åka fram och tillbaka till skolan heller.

//Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0