längtar

Jag längtar så tills Flinta är igång igen så att vi kan komma ut och tävla igen. Senaste tävlingen va Råda den 21 agusti, gick skit! va ett tag sen och jag är jättetaggad att komma igång igen. Men vi behöver lite tid nu att hitta formen och komma över den dåliga perioden vi har haft och behöver jobba väldigt mycket med självförtroende. Jag har nått nästan alla mål för iår men inte riktigt alla på grund av skada och förstört självförtroende men vi siktar in oss på KM i höst, starta den LA och kanske sätta en nolla iallafall. Ska försöka hitta nån LC LB innan så jag kan komma igång lite och inte behöva gå in i en LA direkt.





















Eftersom jag bara har nästa år + det lilla som är kvar av 2011 att tävla honom så börjar jag känna smått panik att jag inte kommer hinna det jag vill ha gjort med honom. Känner mej stressad över att kanske behöva lämna ponnytiden utan att ha nått dom målen jag har och för mej hade det varit ett misslyckande.....

//Jennii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0