home

Nu har jag kommit hem. Stallet är mockat, hästarna inplockade och fodrade och ska rida mina 2 pärlor dom ska få vila magarna en stund först. Båda ska få sej lite längre uteritter eftersom jag har tid idag.

Har mockat idag, släppt ut lite hästar, tatt in lite hästar, fodrat lite hästar, hjälp finaste Erika att packa lastbilen inför hegens tävling och sen har jag inte gjort så mycket mer.

Men kan berätta vad jag gjorde igår. Är lite stolt över mej själv... Jag köippte Erikas Drömmis! :D Dock bara typ halva högersidan och med Lenas hjälp men ändå. det va inte så svårt som jag trodde att det skulle var och det va rätt kul. Vet inte om Erika kommer tycka att det va lika kul men jag tyckte han blev fin! :)

//Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0