godmorgon på er....

Jag har precis gått upp, trött som tusan. Ska inte mocka eller rida nu på morgonen utan bara släppa ut hästarna, ta en dusch och spend some alone time framför min tv med frukosten och inte behöva börja dagen med att stressa sönder mej för att hinna klart med allt innan jag ska åka iväg. Praktik denna vecka med. Woopwooop! Hade tänkt göra några tidsinställda som kommer upp till er under dagen men fansasin tryter så jag bloggar under dagen eller när jag kommer hem. Nu ligger jag i min rosa säng i mitt rosa rum med min rosa outfit... fyfan va jag borde växa upp!



Vi höres senare blogreaders! Love you!
//Jennii


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg ni har :)

2011-09-26 @ 19:04:23
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0