Duca Design stigbyglar

Prcis fått hem mina Duca Design stugbyglar.

Beställde et par med Burberry mnster men blev lite besviken över att jag hade fått ett par black collection istället. Men eftersom jag har svart utrustning på Bonito och mej så passade dom väldigt bra ihop medmmina grejer. Valde mellan dessa  och Burberry så jag bestämde mej för att ite skicka tillbaka dom för dom va rätt fina med.


Funderar på att beställa ett par till lill Grabben. Antingen med nyckelpigor, hjärtan, stjärnor eller hundtassar. han ären liten sillyboi + att han är ponny så då är det okej.

Och BTW, dom är jätesköna! Breda och lätta att hitta om man tappar dom för dom ligger stilla eftersom dom är så lätta + att dom har grymt grepp i. Awesome!

//Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0