dagens ridning

Bonito: hade ju hoppträning igår och då gick han ganska hårt så blev att skritta ute i skogen i 30 minuter, trava i lite låg form i 15 minuter och skritta av länge och strechning efteråt.  
Flinta: red till gamla backen och klättrade upp och ner i ungefär 20 minuter och sedan fick han sträcka lite på sej på en av grusvägarna på hemvägen. Väldigt pigg idag kan jag säga, va ju första gången han fick ta en galopp på riktigt nu så han tyckte de va riktigt kul. Men blev bara kort för konditionen är inte riktigt uppe än.

Sen fixade jag stallet - mockade, la in spån till Fia, fyllde på vatten, gjorde höpåsar, fixade krafftfoder til e.m och kvällen och putsade av grejerna.
Nu ska jag ta en dusch, lägga mej i min sägn och somna till nån film. Är jättetrött. Har gjort iordning lite tidsinställda som kommer under kvällen och imorgon. Håll utkik!

//Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0