om jag va dressyrryttare....

Om jag skulle vara dressyrryttare skulle jag absolut köpa ett svart träns med bred, lackad nosgrimma! Någonting som jag tycker är riktigt snyggt men dock passar det inte till hoppning, men eftersom jag planerar att kanske starta lite dressyr med Mr. B så funderar jag på att köpa nått billigt hööksträns bara för att ha på tävlingarna.
            
Jag har lite sådär småplaner på att rida dressyr KM i höst, vet dock  inte vilka klasser det går i men det brukar inte vara allt för höga klasser så ja, vi ska försöka oss på det. Då ska jag ha svart lackat träns, swarovskipannband+nått fint schockemöhle schabrak, så att jag ska! Älskar shockemöhleschabraken, dom är supersnygga!
Kommer nog känna mej helt fucked up! Men fint kommer det vara.

//jennii


Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

halloj :) jag letar efter nya bloggar att läsa/följa, vi kanske kan göra ett bloglovinbyte? :) kram

2011-10-02 @ 16:11:43
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0