nytt träns

Jag sitter och kollar på nytt träns till Bonito, dock har jag väldigt svårt att bestämma mej, som vanligt! Det står mellan ett sånt träns som Flinta redan har, Dyon WC och ett HV Polo träns som jag fastade för lite randome. Tycker egentligen Dyontränset är snyggare men eftersom Flintas är såpass mörkbrunt passar det bra ihop med Bonitos svarta saker med, det ser nästan svart ut så det använder jag ju redan på Mr. B emellanåt så det känns lite onödigt. Dessutom va HV polo tränset lite billigare och väldigt fint med så ja, i-landproblem! Men hjälp mej!


  HV Polo                                                     vs                     Dyon Working Collection

//jennii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0